HTML v konfere, bylo Re: Fujifilm X30.

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Prosinec 9 08:57:17 CET 2015

Zdravim,
  tohle je jeste fajn... Kolega Raven poslal HTML, ale zaroven i ten
plaintext! Takze muzete klidne HTML ignorovat a cist si plaintext, jak napr.
s uspechem cini muj mutt :-) :-).
  Jsou tu ovsem horsi pripady, a to, kdy nekdo posle JEN HTML. To pak je
blbe, protoze z muttu sice lze spustit lynx, takze si to prectu, ale neda se
na to pak hezky odpovedet...
  Zdravi Pavel