Fujifilm X30.

Raven raven na wo.cz
Středa Prosinec 9 08:10:36 CET 2015

No, ono je to hlavne to tom esi je to o foceni nebo cvakani. O cvakani
krabickou na mejdlo jednou rukou asi nema smysl hovorit :-)
Mam zrcadlovku i malej fotak (Nikon 1 J1). Kazdej je na neco dobrej. I s
J1 udelam velmi slusne fotky (zustal sem u J1, nechtel sem jit pres
10Mp). Kdyz idu ven jen tak nalehko nebo na kole hodim ho do brasny
treba jen s palacinkou 10mm a i v hospode je s tim poperu. Ale kdyz
vemes do ruky zrcadlovku je to naprosto o necem jinem. Neco to vazi,
padne to do ruky, muzest to voprit o hlavu, je to pohotovy. Proste jako
kdyz presednes z embecka do treba BMW.
Kdyz muzu radsi sahnu po zrcadlovce, je to proste takova jistota. O
zviratkach ve volne prirode ci sportu ani nemluvim.
Ale kazdej ma jine potreby a zvyky...
Odpurkyne kdyz ide nekam a chce tam vyfotit ufouny od golegin tak ji jen
malokdy vnutim toho malyho Nikona misto jejiho Panasonica ZX1. Ze prej
je to takovy divny a velky :-)

S pozdravem Raven