Re: Silové relé

Úterý Prosinec 8 10:14:05 CET 2015

Proč si rovnou nekoupíte relé 230V AC na lištu?
http://www.tme.eu/cz/katalog/#id_category=113134&s_field=artykul&s_order=ASC&visible_params=2%2C914%2C1752%2C32%2C10%2C693%2C82%2C916%2C925&used_params=914%3A61408%3B925%3A28153%3B
Pokud mermomocí chcete DC, dal bych 230V přes diodu, druhou přes cívku a
máte z toho střední hodnotu 115V. Asi bych jen zkontroloval proud a
porovnal s proudem při 230V AC. Třeba to bude v pohodě i bez odporu.
Cívka má dostatečnou indukčnost, aby proud vyfiltrovala.
Anděl