Re: Použití STM32 Arduino bootloaderu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 8 09:26:31 CET 2015

Tak jsem na konec skončil u Eclipse a kruh se uzavřel, protože jsem s ním
začínal :-) A k němu bych měl jeden dotaz. Jak ho donutit k tomu, aby při
buildu projektu přeložil všechno včetně adresářů, které mám v include paths
(-l) projektu? I když jsem si vytvořil .h soubor kde mám vyjmenované
všechny .h soubory co jsou k projektu potřeba tak se nepřeloží když tyto
soubory nejsou přímo v projektu (jsou uvedeny v include paths, ale
kompilátor je ignoruje)...

Děkuji, MG