OT Urceni casu v USA

balu na home balu na home
Pondělí Prosinec 7 10:48:26 CET 2015

jj, je to sranda. Hovoril mi nas Californsky kolega, ze od nich z
univerzity robia niektori ludia aj pre Marsovske vozitka. Biologicky
funguju na Marsovskom case tak, aby mohli vsetci chodit do roboty ked
treba (cez den na Marse).
Takze ich tam stretava vzdy vo velmi divnych casoch, raz rano, raz
poobede, raz v noci :-)))
b.