OT: PayPal a MBank

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pondělí Prosinec 7 08:31:56 CET 2015

Nevím zda se něco neměnilo, ale poplatky za clearing ČNB se měnily
během dne, aby se rozložila zátěž clearingového centra. Celkem
pochopitelně se s obyčejnou platbou počká, aby byla levnější.

Na převod peněz je 24h, pokud se to stihne dřív je to dobře, ale nelze
bance vyčítat že se chová pragmaticky. Pokud spěcháte, použijte
expresní platbu, ale pak si připlaťte a nedivte se ;-).

Tomáš