Zahada FreeRTOS

Neděle Prosinec 6 20:26:38 CET 2015

Tak primarnim cilem je vytvorit funkcni system, to, ze upload souboru
pres FTP nebude zrovna setrny k ostatnim uloham me ted trapi malo -
testuju na gigabytovych souborech, v praxi se bude uploadovat pul mega
konfigurace FPGA ;-) Uz jsem aspon dosahnul slusne stability.
Jeste by me zajimalo, jak je to s dosazitelnou rychlosti. Kdyz vynecham
fyzicke operace s SD, tak prenos PC->MCU dosahuje pres TCP asi 500 kB/s,
opacny smer nepatrne vic. Je to nejak v relacich, nebo je tam jeste
zakopanej pes?
Chyba muze byt taky na strane PC, kdyz se pripojim team-viewerem z
komunikujiciho PC na comp v lokalni siti, jsou rychlosti asi
polovicni... Switch je GB, tak snad tam uzke misto nebude.
Pri zahrnuti fyzickych operaci s SD kartou je zapis asi 160 kB/s (obcas
spadne na cca 100), zapisuje se vesmes po 1-2 sektorech, spis 1.
Cteni bezi zhruba max. rychlosti 400-500kB/s.