OT: PayPal a MBank

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 6 20:05:12 CET 2015

 6.12.2015, 19:57:38

Kdyz date prikaz vecer, odejde na clearing jeste pred ranim
zpracovanim. Pak zalezi na poradi, v jakem jsou jednotlive banky
zpracovavany. Pokud je odesilaci banka pred prijmaci, dojde v prevodu
v "jednom behu", pokud je to naopak musi se cekat na dalsi beh. Neni
to tak davno, co vetsina bank odesilala a prijimala z clearingoveho
centra jednou denne, takze tam pak bylo to zpozdeni 24h.
Dneska uz je to mozna jinak ale mozna ze ne vsude.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz