Re: Pád letadla AirAsia - technické a lidské příčiny

balu balu na k-net.fr
Sobota Prosinec 5 11:11:48 CET 2015


Tento problem bol v Europe obzvlast viditelny u AF. Piloti uplne nadradena kasta, nadludia. Ale rucne lietat nevedia. Staci prezriet ten avherald, kolko je tam incidentov kedy vysadil pocitac a zrazu nevedeli co robit... Vacsine sa nastastie podarilo riadene pristat.


> On 5. 12. 2015, at 10:51, Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz> wrote:
> 
> Zkuste si zadat do vyhledávače frázi "piloti nebo strojníci" Údajně to není pravda, ale když se dívám na některé díly "Vteřiny před katastrofou", tak na tom přinejmenším trochu pravdy bude.
> 
> A tady
> www.aeroweb.cz
> se píše i o výcviku pilotů dopravních letadel. Pokud to dobře chápu (doufám, že ne), tak teď se zavádí metoda, že budoucí piloti dopravních letadel se cvičí jen na trenažérech a do dopravního letadla zasednou rovnou jako druzí piloti (tedy první důstojníci).
> 
> ---------- Původní zpráva ----------
> Od: balu na home 
> Komu: HW-news 
> Datum: 5. 12. 2015 10:00:17
> Předmět: Re: Pád letadla AirAsia - technické a lidské příčiny
> 
> no nie uplne takto :-) Na Avherald su celkom odborne clanky o leteckych 
> problemoch, k tejto havarii uz cituju aj vysetrovaciu spravu
> http://avherald.com/h?article=47f6abc7/0028&opt=0
> 
> ........
> Kombinacia technickej poruchy, salamizmu, absencie vycviku, discipliny a 
> skusenosti. Scenar vzdy vyzera presne rovnako :-/
> 
> b.
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list