STM32 cube & CAN

František Burian BuFran na seznam.cz
Sobota Prosinec 5 00:17:07 CET 2015

No ale ta konzerva vám to nepovolí protože jakmile nějaký pin dedikujete
CANu už jej nemůžete ovládat přes GPIO a tudíž se sám přenastaví na OUT ať
si lamentujete jak chcete ...

F1 má jen dvě možné mapování tam to nepředefinujete, u F4 to můžete aspoň
přemapovat někam na jiný nevyužitý pin, kde Vám nebude vadit že vám to tahá
nohu

Ten HW ale opravdu umožňuje HW odpojení výstupu v nějakém debug modu -- je
potřeba přečíst RM

S pozdravem,

  F Burian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 12. 2015 21:55:11
Předmět: Re: STM32 cube & CAN

"Já jsem konzerva a staromilec, a tak používám procesor a ne knihovny.
Když bych chtěl jen šmírovat, tak prostě nohu Tx vůbec nepovolím jako
výstupní.
Jistě to není tak elegantní jako nějaký speciální režim nějaké knihovny, ale
bude zaručeně funkční, a je to snadno pochopitelná změna na jednom řádku.

PL

P.S. Nehodím se do dnešní moderní doby. :-(