OT: [chem] Domaci ukol z chemie

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 4 13:59:10 CET 2015

To by byla kyselina trihydrogentridusitá, protože počet hydrogen není
zadán bude to pravděpodobněji
3.N2O3 + H2O = 2.HN3O5, tedy sumární vzorec HN3O5, což asi nebude držet
noc dobře pohromadě.
H3N3O6 asi bude taky vyhovovat zadání, ale pokud by něco takového
existovalo chemik by to pravděpodobně nazval spíš a přesněji trimer
kyseliny dusité, příp. kyselina dusitá trimerní.

Mrazík