OT Urceni casu v USA

d.petr d.petr na post.cz
Čtvrtek Prosinec 3 12:11:56 CET 2015

Geograficky zde platí SEČ, jak už bylo zmíněno (15. poledník vede kousek
od Kolína), a geospolečensky výrazně preferuji taky SEČ.
Je pro mne samozřejmě lepší "aby v prosinci bylo videt od: 8:00 do 16:00
(soucasny stav)" a "v cervnu od: 3:50 do 20:15 pokud by se nechal SEC".
Kdo chce vstávat dřív, ať si vstává třeba ve 2 v noci, ale ať to nechce
po mně.
P.
(můj první a poslední příspěvek k času)