multiplexovani PT1000

Středa Prosinec 2 06:47:59 CET 2015

No tak ty 2 radky vypoctu mi nejak nevadi. Ano je tam log a exp ale
knihovna si s tim poradi, teplota se nevzorkuje tak casto, aby to nejak
omezilo vykon procesoru pro jine ulohy.
Me na diodach vadi, ze se napeti menidost malo, navic asi co dioda, tak
trochu jiny ofset? Nevim, nezkousel jsem. U tech NTC max 1% odchylka a
hotovo. Spis mne prekvapuje, ze u extruderu pro 3D se NTC pouziva do 250
stupnu, to uz bude taky daleko za maximalkou z DS nebo ne? Tam by dioda
byla asi vhodnejsi, nejlepsi samozrejme termoclanek. Ale funguje to.