baterka pro zalohovani pameti

Úterý Prosinec 1 19:50:10 CET 2015

po 10 letech mi v zařízení chcípla baterka NiMH 3,6V 80 mAh, která
zálohovala paměť. Uvažoval jsem dát tam nějakou baterku Li-on, jenže jak
koukám na nabídku TME, mají tam v téhle velikosti jen 3V lithiové
akumulátory.
http://www.tme.eu/cz/details/vl-2320_vcn/akumulatory/panasonic/
V datasheetu nezaručují ani nějaký počet cyklů, ani jak to má dlouho
vydržet a dokonce tam není uvedeno ani dobíjecí napětí. Používáte tohle
někdo? Jsou s těmi baterkami nějaké zkušenosti? Čekal jsem že i v
knoflíkách budou vyrábět klasické Lion 3,6V, udělám dobíjecí napětí 4V a
že vydrží věčně. Nakonec asi nebudu nic vymýšlet a dám tam na dalších 10
let zase NiMH dobíjenou z 5V přes odpor.

Anděl