ilegalny tovar

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 31 20:17:35 CEST 2015

Dobre, to je kategoria "realna cena, ale dalekovychodny tovar a alibisticky
popis". To som uz videl viackrat.

Schvalne, ci este niekto najde trojicu "realna cena + renomovany vyrobca +
uprimne priznanie" u vyznamneho predajcu, ako som nasiel ja u T***. Ak
ano, znamena to, ze sa uz prestali bat, a kedze takito maju vplyv na
urovni krajin porovnatelny s tym co ma P*** a O*** na europskej urovni,
mozno to je - nespravna, ale realna - cesta von z pekla.

wek