Re: [OT] Kolonizace vesmíru

Sobota Srpen 29 21:13:26 CEST 2015

Dne 29. srpna 2015 12:46 Jiri Foldyna <jiri.f na foldynovi.cz> napsal(a):

> Globální nukleární válka by nejspíš skončila katastrofou pro lidskou
> civilizaci, ale domnívám se, že v měřítku platenárních kataklysmat
> působících velká vymírání by o šlo pouhou epizodku, něco jako když komár
> štípne slona. Samozřejmě, na televizi už byste se asi nepodíval :-)

Přesně tak, byla by to katastrofa, válčící strany by to poslaly primárně na
velkoměsta, to by znamenalo přímé vyhubení milionů lidí, následně kolaps
ekonomiky, hladomory, nemoci z ozáření, další nemoci (v důsledku nedostatku
všeho včetně léků). K tomu další ničivé zbraně, jak už jsem psal, chemické,
biologické, otrávená voda, půda, prostě maximální zkáza. Přežila by to
hrstka lidí, která by pak musela začít zase od nuly. (Resp. hrstky lidí
roztroušené po celé zeměkouli.)

Samozřejmě, to globální vymírání po dopadu meteoritu, co vyladilo
dinosaury, to je jiná liga, ale my přece nepotřebujeme jednu maxibombu,
která by se tomu meteoritu vyrovnala, nám stačí X menších bomb, které v
případě nukleární války zasypou planetu na X místech.

P.K.