[OT] Kolonizace vesmíru

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Srpen 29 01:44:28 CEST 2015

On 28.8.2015 21:33, Pavel Kadečka wrote:
> Ad trestanci - posílat je za obrovský peníze do vyhnanství do vesmíru,
> to je fakt šílenství, pokud mají co nejdřív zhebnout, tak poprava je
> x-krát levnější.

Primarny ciel nie je ich zabit, ale pouzit na pokusy, pri ktorych je
vysoke riziko smrti, teda sudny clovek by to dobrovolne nepodstupil.
Tymi pokusmi je skumanie, ci je vobec realna cesta, potom zakladanie
prvych obydli s malou sancou na uspech, atd..

No, o tej dobrovolnosti mozno nehovorim uplnu pravdu. Tento odkaz som
nasiel narychlo:
http://zahranicni.ihned.cz/evropa-slovensko/c1-60405290-na-jednosmernou-cestu-na-mars-se-prihlasilo-uz-pres-100-tisic-nadsencu-vcetne-tri-cechu

miro