Re: Pošta po 1001

Středa Srpen 26 22:08:24 CEST 2015

Ja Vam uplne rozumim. Fakt.

Bohuzel v systemu sledovani zasilek na webu neni videt cela adresa, ale jen cilova
zeme. Jestli je na obalce moje anebo cizi jmeno, zjistit z cisla zasilky neumim. V
tomhle me ta posta hodne stve.
(vlastne pripoustim, ze k tomu muze byt nejaky rozumny duvod - jenze ja jsem na nej
zatim neprisel)

D.O.