Re: Pošta po 1001

Středa Srpen 26 21:16:29 CEST 2015

Predesilam, ze s CP jsem svazan jen jako uzivatel.

Nabizim jeste jine mozne vysvetleni. Me se totiz stalo neco velmi podobneho -
"balicek pro me" byl doruceny jinam presne jako popisujete. Dal jsem v Ali dispute a
dostal refundaci, ale bylo tam asi neco shnileho, protoze zaroven zlikvidovali
obchodnika. Nabizi se mi vysvetleni, ze stejne postizenych adresatu bylo vic, Cinan
napsal do systemu eshopu stejne cislo zasilky k vice ruznym obchodum ruznych
objednatelu z jednoho statu, a protoze ze sledovacich webu bylo mozne zjistit jen
cilovou zemi, tak az do chvile, kdy posta oznamila doruceni jednomu z nich, byl jsem
ja i ostatni v klidu. Nevim, treba to tak nebylo, ale v tomhle pripade AliExpress
refundoval okamzite, zatimco obvykle je potreba jeste nejaka obratka v debate s
prodejcem, a tady byl obchodnik v teze dobe postaven mimo provoz.

A samozrejme i me nastvalo, ze jsem objednane zbozi nedostal a musel objednavat
znovu, Navic jsem krome tehle ztraty casu tratil i neco na kurzovych rozdilech a
bankovnich poplatcich (prestoze mi zaplacenou castku plne refundovali, tak holt
zmeny men si taky neco uzraly). Nicmene jestli chyba ve skutecnosti byla na first
nebo last mile, vlastne nevim a je mi to taky nakonec jedno. Trochu jsem tratil, ne
ale natolik, abych se tim uziral.

Samozrejme se muzu jen dohadovat, jestli jsou oba pripady stejne a kde se stala
chyba, mohlo to byt tam stejne jako tady (mohlo se to ztratit v CR a Alikovi nestalo
za to zkoumat a tohle byla posledni kapka na konto tohohle prodejce). Nicmene bylo
to rychlejsi, nez bezne reklamace, obratem - zatimco kdyz jiny Cinan jako cislo
zasilky napsal neco co bylo ve skutecnosti zasilka z Finska do Hondurasu, trvalo
docela dlouho, nez jsem z nej prachy dostal, on zapiral, ja eskaloval, on jakoze
znovu poslal ale ani druha zasilka nebyla OK, atd.

D.O.