Cakanie na dlhodobe skusenosti s rozsiahlejsou instalaciou LEDsvetiel; was: ilegalny tovar

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 26 13:27:23 CEST 2015

 26.8.2015, 13:19:00

Ja taky ne. Ale kdyz vidim, kolik led pasku a k nim prislusne
bizuterie, kde ktery prodejce nabizi, tak se to nejspis hojne kupuje, a
take asi i pouziva.
Zadne dukazy o tom nemam, ale odhaduji, ze pokud bycho hodnotily led
zdroje podle celkoveho mnozstvi vyprodukovaneho svetla, led pasky klidne
mohou byt na prvnim miste.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz