vhodny typ tranzistoru

Středa Srpen 26 11:52:02 CEST 2015

Právě ty hotové DC/DC měniče mají kapacitu mezi primárem a sekundárem
60-80 pF. Tady jsem u toho prvního bastlu naměřil 3 pF a u té
definitivní verze (trafo má vinutí navíc) 5 pF. Potřebuju programovat
procesory, které jsou na potenciálu cca 100V obdélníky na 300 Hz a je
pro mě hodně nepraktické mezi přepisováním programu sundávat šňůru od
programovadla, abych to mohl zapnout. Navíc je to low power záležitost a
sleduju co procesor dělá při náběhu proudu, takže to programovadlo se
odpojovat musí a když ho nechám pořád připojené k počítači (procesor
napájený z programovadla), taky nic nezjistím. Takže připouštím, že je
to taková dost speciální záležitost.