ilegalny tovar

Úterý Srpen 25 15:08:40 CEST 2015

Přesně tak. Do obyváku v paneláku jsem si před 20 lety koupil 5 ramenný
lustr jen proto že se líbil ženě. Do tak malé místnosti by stačila jedna
100W žárovka, jenže 5 žárovek po 25W jen topí, ale nesvítí ani jak jedna
100W. Dávat tam 5x40W se mi nechtělo. Tak jsem lustr předělal na
halogenky 5x20W. Svítilo to líp, ale nebylo to ono. A tak jsem dal na
skříň 50W halogenku namířenou na strop. Když jsem začal testovat ledky
do baráku, začal jsem je dávat na skříň místo té halogenky. Teď tam mám
dva moduly po 20W a i když jsou v lustru dvě žárovky prasklé, je to
každému jedno :-)
Anděl