ilegalny tovar

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 25 12:37:00 CEST 2015

> Pán mi vysvìtlil ¾e ¾árovky
nejsou zakázané, ¾e se jen nesmí prodávat v maloobchodì a oni jsou pøece
velkoobchod.

Myslim, ze by taketo tvrdenie bolo prislusnym ekoteroristickym organom uspesne spochybnitelne, ale znova, nechce sa hladat presne znenie. Mimochodom, ta vykonavacia smernica explicitne upozornuje na potrebu potierania pokutneho predaja pod ruskom specialky apod.

> V baráku, který stavám, mám kompletnì ledkové osvìtlení -

Mali by ste ho uz konecne dokoncit. Uz dost dlho netrpezlivo cakam prave na Vasu spravu o dlhodobych skusenostiach s tym Vasim riesenim... :-)

> v obyváku, kde svítí lustr s halogenkama

Ha! A ze *vsade* su LED - takze sa ani Vam nepodarilo dosiahnut konecne riesenie...

No a tie halogenky uz mate kupene do rezervy?

> Tak¾e asi dokud budou paneláky, bude se muset i v Bruselu tolerovat, ¾e
se ¾árovky budou vyrábìt a prodávat ...

V Bruseli sa nic netoleruje, v Bruseli sa uraduje - ta hnusna praca s riesenim neciernobielych problemov sa nechava na co najnizsiu uroven, ktora moze byt v pripade potreby popotahovana.

----

Pre pripad, ze by este stale niekomu nebola jasna pointa mojho poodneho prispevku: za puhych par rokov sme dospeli do bodu, kedy mainstreamovy predajca nezaokryte predava zakazane ziarovky od mainstreamoveho vyrobcu a to za relativne normalnu cenu (to, ze su to skladove zasoby, alebo ze napriek absencii znacenia je to specialka, mozno zozerie prislusne uplateny uradnik v pripade, ze by niekto tu ekoteroristicku jednotku ozaj privolal).

wek