ilegalny tovar

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Srpen 25 08:48:49 CEST 2015

Tuhle jsem nakupoval ve velkoobchodě s elektromateriálem a žárovky
normálně prodávají. Vzal jsem 60W, ptal se jestli nechci i 100W.
Je na nich napsáno speciální zdroj pro průmyslové použití, značka TES-LAMP:
http://www.tes-lamp.cz/index.php?page=nase_nabidka&id=11
Teď koukám, že mají žárovky na 240V, na co jsou určené?

Martin Hanek