ilegalny tovar

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 25 08:21:23 CEST 2015

Toto http://picpaste.com/pics/ziarovka-u7VWPObu.1440483402.jpg som vcera
kupil v predajni nemenovanej dominantnej obchodnej siete (pochopitelne aj
s obsahom). Nie je tam sice ziadny datum, ale nikto mi nenahovori ze ta
siet zrazu po 3 rokoch objavila v sklade nevypredany tovar.

Najprv som potlacil nutkanie zavolat na nudzovu linku 112, potom som dve
ako predmetny dokaz kupil (za zlavnenu cenu 25 centov pri kupe dvoch
kusov, aj ked na plagatiku pisali 50 centov/ks pri kupe dvoch kusov...) aj
ked 40W su mi nanic, no ale teraz som si uvedomil, ze neoznamenim
podozrenia z pachania trestnej cinnosti prislusnym organom sa vlastne sam
dopustam priestupku...

No a tymto padom ste vy vsetci moji spolupachatelia... ;-)

wek