Otoceni displeje na Raspberry

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Srpen 24 12:58:37 CEST 2015

Zdravim,

podle tohoto

http://www.petervis.com/Raspberry_PI/BCM2835_Block_Diagram/BCM2835_Block_Diagram.html

si myslim, ze HDI <> DSI (tak se nazyva ten druhy plochy konektor na RPI)

a tady: http://elinux.org/RPi_Screens
pisou o nejakych modelech, ktere jdou (asi) pripojit - cast: DSI port

Nehledal jsem to specialne, ale osobne si nevybavuji, zebych nekde to
videl  pouzit v praxi - obycejne se pripojuji zobrazovaci jednotky pres
GPIO, nebo monitory pres HDMI.

:)

   Sam