Hodiny Krizik H53D

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Srpen 23 20:42:38 CEST 2015

Zdravim,
  ty kulisy tam podle mne patri. Ale nevidim tam vypinaci kulisy (oznacene
V). Ty mate ? Mel byste mit taky 2.
  To, ze v jedne chybi palec, je normalni, byl sroubovaci (proto jsou tam ty
dirky, ktere v te druhe nejsou). Slo o to, ze pro program s jednou periodou
behem dne se palec vysrouboval, aby nespinaly 2x. Bohuzel ve Vasem pripade
se zrejme nedochoval. Ale asi pujde snadno emulovat kouskem silnejsiho dratu
vhodne upevneneho na te kulise.
  Trik je v tom, ze pokud je spinac vypnut, jeho prepinaci packa je nastavena
tak, ze za ni zapinaci palec zabere a prepne ji. Tim ovsem se jeji poloha
zmeni a dalsi pruchod zapinaciho palce (treba toho druheho) uz ji mine, za to
za ni zase zabere vypinaci palec, ktery je mnohem blize ose kotouce, a tim ji
zase nastavi tak, ze za ni muze zabrat palec zapinaci.
  S pozdravem Pavel