[!!Mass Mail]oziveni nabijeni el. paletovaciho voziku YALE / 24V ?

Sobota Srpen 22 19:49:07 CEST 2015

Co jsem viděl jak samostatné 2V články, tak 12V bloky, jsou dva způsoby
připojení. Buď olověný špalek jako u autobaterie, nebo vnitřní závit, na
který se přitáhne propojka se šroubem. Předpokládám že tam máte ty
vnitřní závity, dost dobře si nedokážu představit, že propojky jsou tam
napevno a že je to celé pogumované. S takovou baterkou by se snad nedalo
manipulovat. Nejsou na hlavách šroubů jen nějaké gumové návleky?
Normálně se propojky dají sundat a k tomu našemu zařízení se to připojí
- příložky se přitáhnou šroubem. Ty vnitřní závity se často strhávají, v
Olomouci v baterkárně na to používají momentový klíč. Mám tady bohužel
jen jednu fotku dost z dálky
vaelektronik.cz/fotky/gel1.jpg
ale něco na tom snad uvidíte.
Pokud jsou baterky s olověnýma špaklama, na příložky u FZ80 se
našroubují adaptéry.
vaelektronik.cz/fotky/gel2.jpg
Ty jsou tam už vidět líp.
Anděl