OT: starsi bod obnovy win7

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Srpen 21 22:35:23 CEST 2015

Třeba u překladače to znát je. A nenašel jsem předkompilovanou verzi
mingw pro 64-bit výsledek. Gcc pro win kompilovat nebudu, tak jsem
zkusil nějaké to Visual Studio 2015, ale je to dost tragédie pro člověka
zvyklého na příkazový řádek a Makefile.
Ale jak říkám, přínos 64-bit bude do budoucna spíš v tom, že lidi budou
muset umravnit už existující aplikace. I když jak sleduji diskusi,
přepíšou to do .NET nebo do javy a bude vymalováno.

Mrazík