OT: starsi bod obnovy win7

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Srpen 21 20:12:00 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 21.8.2015 od Miroslav Mraz:

> Dovolím se pozeptat (není to tak důležité) - jak se pozná, že je
> aplikace 64-bitová ? V Properties jsem to nikde nenašel

Například tak, že když je 32-bitová aplikace spuštěná, tak ve správci
úloh za jejím názvem vidíš *32. U 64-bitových to nevidíš.

> - tedy ne že by to byla důležitá informace, ale přece jen podle
> toho, co říkali bývalí kolegové a co jsem zatím vyzkoumal sám, zatím
> se spíš dělají jen 32-bit aplikace,

Jak jako "se spíš dělají"? Žádné aplikace se samy nedělají. Nevím, kdo
jsou bývalí kolegové, jestli mají až takový přehled, co kdo dělá, ale
když napíšeš aplikaci například v .NET, tak pokud to nezakážeš, pod
64-bitovým operačním systémem se zkompiluje 64-bitově.

> předělávat to na 64-bit asi není tak důležité.

Není třeba nic předělávat, když je to .NET, jde to automaticky.
Nicméně není to důležité. Pokud je to normální aplikace, tak
nepotřebuje být 64-bitová.

> To taky moc nechápu, přece jen když si pořídím 64-bit systém, tak
> chci i 64-bit aplikace, jinak to nemá moc smysl.

Proč? Když to ani nepoznáš, jak nahoře píšeš :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem