Test pravosti FT232RL

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Srpen 21 13:11:43 CEST 2015

Tu informaciu, ze nove drivery len nefunguju, ale nic nencia mam len
ulozenu v pamati, je mozne ze sa mylim. Skusal som googlit, ale v
zaplave zbesilych informacii o tom aki su chlapci v FTDI hnusni a
vyhlaseni typu "uz nikdy nepouzijem ich prevodniky" (WTF?) som
nenasiel nic rozumnejsie nez

http://www.ftdichipblog.com/?p=1053
https://en.wikipedia.org/wiki/FTDI#Driver_controversy

kde sa len velmi zaobaleno hovori o menej invaznej ceste ako si
zabezpecit bohvieco. Osobne som sa s tym nestretol, to je moj trest za
to ze nekupujem kde-aky kekel v cine.

Dňa 21. augusta 2015, 13:00, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: