OT: starsi bod obnovy win7

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Srpen 21 12:58:07 CEST 2015

Ve Win10 Pro ty volby snad zustaly (nevim, nemam je tu, jen co jsem cetl).
Ve Win10 (bez Pro) se aktualizace nedaji vypnout, jen se da nastavit
instalovat "Automaticky (doporučeno)" nebo "Upozornit na naplánování
restartování", cemuz nejak nerozumim.
Jeste se tam da nastavit, jestli se aktualizace maji stahovat i z jinych
pocitacu v siti a umoznit distribuci stazenych aktualizaci jinym
pocitacum v siti nebo i Internetu (coz je ve vychozim stavu zapnute).

Mam tu nonstop spusteny Win10, ktere nyni maji stazene 4 aktualizace
(jedna je kumulativni) a pisou, ze "se nainstaluji az pocitac nebudete
pouzivat". Uz je to tak vice jak tyden.

Martin Hanek