OT: starsi bod obnovy win7

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Srpen 21 11:33:38 CEST 2015

No v pořádku to možná je, ale je to občas k ...
Například vypnete aktualizace, uspávání, vypnout antivir (nestíhal kontrolovat příchozí a odchozí data a zároveň ty data
zpracovávat (počítač ne antivir))  a já nevím co ještě, zadáte automatické měření a připojíte počítač, který posílá ty GB
dat na server. A jede v pátek domů.

V pondělí přijdete, a zjistíte, že máte data do pátku do dvou, protože firemní politika káže mít nastavený příjem
aktualizací a vypínání počítače při zdánlivé nečinnosti. A mail od zákazníka, jestli vyšly testy a od IT, který se zvědavě
dotazoval, jak jste si dokázal vypnout antivir, když na to nemáte oficiálně právo ...

Vítejte v korporátní centrální správě počítačů!

Tak někdy proto.