OT: Aktualizace Windows: Bylo: Re: starsi bod obnovy win7

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Srpen 20 14:10:14 CEST 2015

Souhlasim s Vami, ale jak se ted probira spehovani Win10, tak nam to
soudruzi z Microsoftu pridavaji i do Win7 a Win8.1. Viz.:
https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/3g7hr0/removing_telemetry_from_windows_7_and_8x/
http://investmentwatchblog.com/windows-7-and-8-are-now-being-updated-to-get-telemetry-same-tracking-as-windows-10/
https://support.microsoft.com/en-us/kb/3068708

Mam aktualizace zapnute, ale ted vaham. Nechce se mi sledovat kdy mi tam
co pridaji a co to dela.

Jinak kdo by chtěl Windows 10 od špehování "pročistit", zde je dobrý článek:
http://www.dasm.cz/clanek/jak-z-windows-10-udelat-desktopovy-system

Martin Hanek