Certifikat

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Srpen 20 13:54:39 CEST 2015

Zdravim,

prave v ponedli jsem se kokal na dvere jedne firmy, kde byla samolepka s
necim podobnym: 'Spolehliva (nebo proverena?) firma roku 2015'
Jsem si myslel, ze je to dobry joke ... a ted koukam, ze je to dobry
kseft (pro 'udelovatele').

A k te 'vecnosti certifikatu': ano - ten rok je uveden naveky ... jenom
kdyz to bude nekdo chtit i na pristi rok, musi zaplatit znovu. Takze
opravdu dobre vymysleno. :-D

Anebo si to opravdu natisknout sam.

:)

   Sam