Certifikat

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 20 13:35:52 CEST 2015

LOL a to ISO9000-1 jako nějak garantuje že výrobek bude fungovat?
Jedná se o kvalitu řízení, nikoliv produktu, to jen sekundárně a teoreticky.
Ty normy jen říkají, že výrobek je vyráběn dle předepsaných postupů, ale už
se neposuzuje, zda jsou postupy správné.
Osobně pokud něco kupuji, tak na ISO prodejce se dívám spíš negativně.
Karel M.