Re: Jack zásuvka stereo 3.5mm HD AUDIO

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 20 12:01:49 CEST 2015

Děkuji,
sice má těch vývodů zbytečně mnoho a je větší, ale jinak vyhovuje. Shodou
náhod jsem včera při procházce lesíkem našel odhozenou počítačovou skříň,
byla prázdná ale přední panýlek měla. Case jsem odnesl k prvnímu kontejneru
a panýlek jsem si vzal - doma jsem zjistil, že konektory mají to správné
provedení co potřebuji, takže dva kousky na hraní mám.

Otázky:

1) Jaké myšlenkové pochody vedou někoho k odhození case v lese?

2) Proč konektory, které jsou v každém case a asi i notebooku a musí se tedy
vyrábět v miliónech kusů nejdou normálně koupit?

Pavel