Certifikat

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Srpen 20 11:57:36 CEST 2015

Zrovna včera mi volali, že nás zařadili mezi prověřené firmy, elitu
společnosti. Pán se stavěl tak, jako by byl z nějakého ministerstva nebo
co. Teprve na přímý dotaz uvedl, že jsou soukromá firma a ano, že
certifikát nás bude stát 9600,- Kč. Protože řekl, že stačí souhlas do
telefonu (nahrává se) k jeho zaslání, tak jsem explicitně a zjevně
vyjádřil nesouhlas a dál už o tom nic nevím.

Aleš Procháska