Certifikat

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Srpen 20 10:15:20 CEST 2015

To je Vas pohlad, moj a urcite vela inych.

Ale vacsina ludi (nechcem hovorit stado, mainstream je jemnejsie slovo :)
vnima svet inak. Tych par penazi co za to firmy dali je ovela menej ako by dali
za reklamu napr. v radiu. A vacsina ludi proste uvidi ten certifikat
a ten u nich proste vzbudi doveru tak ako uvidia v reklame praci prasok a utekaju si ho kupit
pretoze ked je to v televizore tak to musi byt svata pravda
To nie je o tom, ci to je alebo nie je nezmysel. Je to o psychike a ako takej
to na vacsinu ludi funguje. Samozrejme ak by si taky certifikat
dala napr. firma Papouch :) tak by som sa asi dost divil, pretoze ich sortiment
rozhodne nie je mainstreamovy.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of AZe
Sent: Thursday, August 20, 2015 9:47 AM
To: HW-news
Subject: Re: Certifikat

Je s podivem, kolik lidí a dokonce i firem, kde bych to nečekal, naletělo.
Google jich najde desítky. Například
http://www.tsvitkov.cz/1208-certifikat-proverena-spolecnost/
http://www.vinokterechutna.cz/clanek/124
http://www.vikingagency.cz/aktuality/obdrzeli-jsme-certifikat-proverena-spolecnost.html
, dokonce prověřená
školahttp://www.bezpecnostnepravniskola.cz/w/skoly/ssosoom/files/certifikat-proverena-skola.pdf
a další a další, viz další strany google.
https://www.google.cz/search?q=certifik%C3%A1t+prov%C4%9B%C5%99en%C3%A1+spole%C4%8Dnost&newwindow=1&biw=1804&bih=937&ei=lYTVVcCsEsPtasGqg7AF&start=30&sa=N
A někteří mají dokonce DVA !
http://www.blahasro.cz/index.php/certifikace/proverena-spolecnost/16-www-obsah/clanky-v-boxu-pod-levym-menu/66-nove-certifikaty
Naopak některé firmy, na které odkazuje google, už na svém webu tento certifikát nemají. Nicméně zaplatily...
Musí to být velice výhodný byznys.
Tady je hezký článek
http://aulehlova.bigbloger.lidovky.cz/c/449619/Kupte-si-certifikat-za-tisicovku-vybrali-si-vas.html
aze