Certifikat

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Srpen 20 08:59:33 CEST 2015

Nedávno u brány mladý muž v obleku resp. prostě společensky oblečen (černé
kalhoty košile atd..) , už jsem ho chtěl sprostě vyhodit, když jsem si
všiml že má v ruce přístroj, byl to odečet vodoměrů, asi nějaký student na
brigádě. Každopádně sousedi mu ani neotevřeli a část obce asi také ne, holt
blbý nápad vzít si na odečty oblek.
K.