cisteni dps

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 18 23:04:09 CEST 2015

 18.8.2015, 22:57:25

Tesla plastova pouzdra moc neumela. Prvni kremikove soucastky, diody
KY701 v kovu se v rozvadecich pouzivaly jeste v polovine 80-tych let.
Nahrada novejsima epoxidovejma KY13x nesla, neb tyto mely horsi
klimatickou odolnost. Az koncem 80-tych let se zacaly osazovat 1N400x
Iskra nebo SY360 z NDR.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz