Slusny rotacni koder s tlacitkem

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 17 21:07:49 CEST 2015

Ten pristroj pochadzal z hlbky minuleho storocia. Nie je na tom ziadne
oznacenie. Neprekvapilo by ma, kebyze si to robili sami, vzhladom na to
ako ten pristroj bol konstruovany - v priestore 3U skrine sa nachadzalo
asi poldruha tony ocelovych a hlinikovych plechov najrozmanitejsich
tvarov...

Myslel som to len ako inspiracny vzor pre potencionalnych 3D tlacicov.

wek