Slusny rotacni koder s tlacitkem

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 17 20:20:53 CEST 2015

>Nijak, ja jsem pripraven aplikovat az svuj koeficient na vas vysledek.

No ale ja som to daval ako domacu ulohu, dokonca som predzul konstanty.

>Neni - to je seriovy LC obvod a zrovna uprostred je to vyvedene nekam
>na procesor.

Hm, no a co myslite, aku bude mat ta "cievka" indukcnost, a cely ten LC
obvod kvalitu?

---

Ale aby sme sa vratili k meritu veci, len tak cvicne
http://sk.mouser.com/Sensors/Encoders/_/N-ae944?Keyword=em14&FS=True su
inteligentne opticke enkodery, so zubami aj bez, s tukom aj bez, v roznych
priemeroch hriadele a puzdra atd atd atd. Ako vravim, cena je zhruba o rad
vyssia ako u elmech, ale nie je nezaplatitelna, najma na kusovku kde ide o
spolahlivost a zivotnost.

wek