Re: MECH: čištění jehličkových tiskáren

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Srpen 17 13:31:22 CEST 2015

Nuz ten olej som doporucil, lebo sa mi zda byt velmi podobny original
oleju a aj sijaci stroj ma podobnu mechaniku... Mam na mysli ten
zlthasty olej zo starych cias.
Prakticke skusenosti nemam. Pouzivame olej dodavany vyrobcom. Ten som
samozrejme nedoporucoval, lebo ho pytajuci asi nebude mat k dispozicii...

Takze nejaky jemny olej na mechaniku.

Dňa 17.8.2015 o 13:25 gatilo napísal(a):