Re: OT: práva k mluvenému slovu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 17 11:14:30 CEST 2015

 17.8.2015, 11:08:23

Kdyby tam bylo napsano, ze majitek knihy nesmi jist, pit a dychat
vyjde to nastejno.
Nebot:
- o rozmnozovani a rozsirovani rozhoduje drzitel autorskych prav, coz
nemusi byt vzdy nakladatel
- i ten muze rozhodovat jen v souladu s platnymi zakony, napr. nemuze
omezovat rozmnozovani a sireni 70 let po smrti autora.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz