mech: chemie na zajisteni sroubku M3 / mosaz sloupek ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Srpen 16 11:45:43 CEST 2015

je pravda, ze jsem ty grafy tak nejak prejel ocima, mosaz byla "hotova" po 30min a dal jsem to neresil.
pro ostatni je potreba pockat, tak jdu delat dalsi pokus.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jurp
Sent: Sunday, August 16, 2015 11:06 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: mech: chemie na zajisteni sroubku M3 / mosaz sloupek ?

Jestli nebude vadit, ze ten sloupek je niklovana mosaz a sroubek je pozink. U tech pokoveni by se mel pouzivat aktivator. Podle tech grafu byste ale mel i tak cekat min 24h. Viz graf bez aktivatoru pro pevnost 75%= >24h Ja bych do toho zavitu kapnul klasicke epoxidove lepidlo a uz to nerozeberete.

JURP