hleda se pinzeta

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Srpen 15 00:53:03 CEST 2015

Tak už mi přišly, ale nic moc - budu muset brousit. Tvrdé jsou to jo, ale
většina má moc do tenka vybroušený hrot, takže se nedají použít jako
šroubovák na ty šrouby s ďolíkama. No ale dvě z toho jsou funkčně docela
blízko tomu co jsem měl (esd10,11), takže jakž-takž spokojenost. Ale i ty
dvě budou chtít polechtat brouskem.

To ESD znamená, že pinzeta je poplastovaná, já bych na to ale nespolíhal.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Stehlik" <petr.stehlik na atlas.cz>

Ze zájmem jsem sledoval toto vlákno a čekal kdy někdo podá osobní zkušenost.
Sám jsem vlastníkem několika starých pinzet které si hlídám.
Dnes jsem přišel k synovi do pokoje a vidím jak z čínského pytle
vybaluje kromě jiného i pinzety.
Na otázku co to máš, odpověděl ty vždycky remcáš když si beru tvoje, tak
jsem si koupil.
Po prohlédnutí  a pokusu použít jako rýsovací jehlu, bych konstatoval že
by s tím šlo dělat vše jak popisujete.
Otázka je jak dlouho :-)
http://www.banggood.com/Wholesale-4pcs-Safe-Anti-static-Tweezers-Maintenance-Repair-Nippers-Forceps-Tool-Kits-ESD-p-46139.html

Zdravím Petr