200W odpor , asi vyroba?

Pátek Srpen 14 08:26:19 CEST 2015

Asi jde o to, jakou teplotu dosáhne ten drát. Ta spirála ve varné konvici
je schovaná v trubičce, třeba ten topný drátek uvnitř svítí, ale není to
vidět. Při předání tepla do okolí = do té trubičky teplota klesne a pak už
to nezáří. Aspoň ne ve viditelném spektru.

Kdysi jsem viděl svítit tělísko od páječky ERS50, myslím že to bylo kvůli
tomu, že bylo zapojené obráceně, takže regulace si podle senzoru myslela,
že je pořád studené a trvale tam pouštěla proud. Vlastně svítila i ta
kovová trubička, ve které bylo tělísko schované.

P.K.