Zenerka s nízkym VR?

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 13 19:33:00 CEST 2015

Ve vyhodnocovaci jednotce k odporu z meho sousednioho vlakna mam precizni
zesilovac (MCP6071) napajeny 3,3V jelikoz na vztupu tohoto zesilovace se
muze zajistych okolnosti objevit i vyssi napeti nez napajechcich 3,3V
(chybovy stav) předradil jsem pred vstup odpor 10k a zenerkui 3V (merene
napeti je do 1V).
Bohuzel se za jistych okolnosti se na stejnem vstupu muze objevit i zaporne
napeti to sice zenerka take svede,ale pouzita BZX84C3V0LT1 ma VR -0,75V
přicemz u zesilovace pripousti na vstupu pouze -0,3V.

Existuji 3V zenerky s takto nizkym VR?

Nejak se mi vedle nechce davat jeste treba BAT54, ktera ma VF 240mV
Respektive jak moc je -0,75V ohrozující pro vstup OZ?

Ciprian