200W odpor , asi vyroba?

Čtvrtek Srpen 13 15:37:13 CEST 2015

Jedná se o typovou řadu rezistorů, všechny AX50WR mají uvedené max.
pracovní napětí 1250V. Nejvetší odpor tam je 22kohm (to by bylo 71W, jestli
dobře počítám).

Půjde o izolační pevnost pouzdra, vnější obal je kovový a předpokládá se
připevnění na kovový chladič.

Odpor by těch 1250V mezi vývody asi vydržel, ale ne těch 31kW ;)

P.K.